Garantie & Retourneren

Garantie & Retourneren

Wijziging of annulering van de bestelling

Klanten kunnen een terugbetaling aanvragen of bestelgegevens wijzigen voordat het artikel wordt verzonden.

Aankopen mogen niet worden gewijzigd of geannuleerd zonder toestemming van ICAN. Indien toegestaan, kan 10% van de aankoopwaarde (minimaal $30) in rekening worden gebracht om de herbevoorrading en bedrijfskosten te dekken. Als de bestelling om klantredenen wordt terugbetaald, moet de klant een bepaald bedrag aan administratiekosten betalen, indien geproduceerd.

Een annulering  nadat het product is verzonden wordt behandeld als een 'retour', met alle toepasselijke kosten. Raadpleeg ons productretourbeleid.

Claims voor schade of verlies van pakket

Inspecteer het pakket zorgvuldig voordat u het ondertekent.

(1) Als er geen schade is, teken dan voor het product. Indien er sprake is van schade, vermeld dit dan op de afleverbon of weiger de zending en deze wordt geretourneerd aan ICAN Wheels. Als er een claim wordt ingediend tegen de rederij, geven zij een compensatienummer door. Geef dit nummer door aan ICAN Wheels om de bezorging te kunnen volgen. Er worden binnen 10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel afspraken gemaakt over de herverzending.

(2) Als de artikelen beschadigd zijn maar geaccepteerd en niet gerapporteerd, is er geen verhaal mogelijk tegen het bezorgbedrijf en bent u verantwoordelijk voor de aanschaf van een vervangend product.

(3) Als het pakket in goede staat verkeert, maar het product tijdens het transport aanzienlijk beschadigd is, bewaar dan de vrachtbrief, de verpakking enz. en neem binnen 7 dagen na de levering contact met ons op (peggy@icanwheels.com).

Als de zending tijdens het transport zoekraakt, neem dan onmiddellijk contact met ons op (peggy@icanwheels.com).

Garantie beleid

Elk ICAN-frame en -velg heeft een nuttige productlevenscyclus. Elke fiets, frame en velg heeft een uniek identificatienummer en garantiekaart. Vul de meegeleverde kaart en het garantieformulier in en stuur deze naar ons. Als u de meegeleverde garantiekaart niet gebruikt, vervalt uw garantie. Bewaar uw gedateerde kassabon als aankoopbewijs.

Productgroep:

Frame en rand

Geldt voor alle fietsframes van het merk ICAN en Triaero, en FL-serie, AERO-serie Nova-serie en Alpha-serie velgen.

Dekking: 

2 jaar garantie vanaf de aankoopdatum.

**2 jaar garantie vanaf de aankoopdatum geldt voor artikelen gekocht vanaf 01-07-2020.

Voorwaarden:

  1. Als er binnen 30 dagen na de aankoopdatum een ​​fabricagefout optreedt, is de klant verplicht de velg(len) te vervangen en tevens de verzendkosten te betalen. Als er na 31 dagen en maximaal twee jaar een fabricagefout optreedt, is ICAN verplicht het/de product(en) te vervangen. De producteigenaar is verantwoordelijk voor de verzendkosten.
  2. Als we de door u gekochte velg niet meer maken, upgraden we u zonder extra kosten naar het nieuwste equivalente model.
  3. Het garantieprogramma is niet overdraagbaar en geldt alleen voor de eerste koper.

Deze garantie dekt niet:

  • Normale slijtage (lagers, spaken, nippels, remsporen, banden, binnenbanden, pallen, vrijloopnaaf, afdichtingen, velglint etc.)
  • Producten die verkeerd zijn geïnstalleerd en/of afgesteld.
  • Problemen veroorzaakt door verwaarlozing of slecht onderhoud.
  • Oppervlakteafwerking en cosmetische behandelingen (anodiseren, emblemen, enz.)
  • Schade door een crash.
  • Gevolgschade of incidentele schade (indien van toepassing)
  • Producten gekocht “tweedehands”, “gebruikt”, “as-is”, of uitdrukkelijk “zonder garantie”
  • Vervalste producten
  • Ongeoorloofde wijziging of wijziging, inclusief maar niet beperkt tot reparaties uitgevoerd door iemand anders dan ICAN of een door ICAN geautoriseerde onderhoudsmonteur, of buiten de aanbevelingen van de ICAN-klantenservice

Tips: Neem de eerste keer contact op met de officiële ondersteuning van ICAN als u een kwaliteitsprobleem constateert. Repareer onze producten a.u.b. niet particulier, anders geven wij geen enkele garantie.

Het volgende zal uw garantie ongeldig maken

  • Misbruik (springen, trucjes doen, etc.)
  • Modificatie van wielen
  • Bandenspanning hoger dan 140 psi
  • Onjuiste montage
  • Installatie van onderdelen of accessoires die niet oorspronkelijk bedoeld zijn voor of niet compatibel zijn met de verkochte wielstellen.
  • Gebruik van remblokken die niet zijn ontworpen voor carbonwielen

    Een jaar garantie

    Productgroep:

    Componenten en accessoires

    Alle ICAN-componenten, zoals maar niet beperkt tot het volgende: vork, zadelpen, stuurpen, stuur, zadel, balhoofd en crankstel.

    OPMERKING: Alle ICAN-artikelen vallen onder de garantie bij normaal gebruik.

    Alle gebarsten of beschadigde producten of foto's moeten ter analyse naar ICAN Factory worden gestuurd. Als het frame of de velgen als beschadigd of gebarsten worden beschouwd als gevolg van overmatig misbruik door de eigenaar, vervalt de garantie op die onderdelen. ICAN kan echter korting bieden op de vervangende onderdelen.

    Als u vragen heeft, neem dan contact met ons op via peggy@icanwheels.com.

    Crash Vervangingsbeleid

    De Crash Replacement Policy dekt accidentele crashes of verkeerd gebruik, zoals een grote sprong of val, ongelukken, steeninslagen etc.

    Productgroep: Alle fietsframes en velgen op onze website.

    Korting: 15% korting op de winkelprijs.

    Voorwaarden:

    1. Het standaard crashvervangingsbeleid is niet overdraagbaar en geldt alleen voor de eerste koper.
    2. Elk probleem dat wordt aangetroffen met het vervangende product onder garantie moet binnen 7 dagen na ontvangst van het vervangende product worden geclaimd. Anders wordt het vervangende product als afgehandeld beschouwd. De garantietermijn geldt voor de oorspronkelijke aankoopdatum en wordt niet gereset bij een vervangende velg.
    3. Houd er rekening mee dat u verantwoordelijk bent voor eventuele bijbehorende verzendkosten, douanekosten en invoerrechten.

    Producten Restituties en Ruilen

    Het retourbeleid is alleen geldig voor klanten die een bestelling plaatsen op de website. Als het product dat u heeft ontvangen niet overeenkomt met uw bestelling, gebruik het product dan niet en neem contact op met ons klantenserviceteam (peggy@icanwheels.com).

    Als een retour en terugbetaling wordt verleend, zijn de onderstaande voorwaarden van toepassing, tenzij anders overeengekomen door ICAN Wheels:

    1. Het product wordt binnen 30 dagen na de oorspronkelijke aankoopdatum geretourneerd.
    2. Het product is herverkoopbaar; in de originele verpakking, ongebruikt en niet gemonteerd.
    3. Het product is beschadigd als gevolg van oncontroleerbare factoren tijdens het transportproces.
    4. Raadpleeg uw pakbon om de retourformulier en voeg dit bij het artikel dat u wilt retourneren of ruilen.

    Kleine lettertjes

    • Artikelen die worden geretourneerd voor terugbetaling of omruiling, zijn onderworpen aan inspectie door het retourteam.
    • Het product is beschadigd als gevolg van oncontroleerbare factoren tijdens het transport. Neem binnen 3 werkdagen contact met ons op en toon ons zoveel mogelijk bewijs, foto's, video's enz. mogelijk. Wij ondersteunen retournering of vervanging.
    • Nieuwe artikelen of gerepareerde artikelen worden naar u verzonden zodra wij de artikelen ter vervanging hebben ontvangen.
    • We verwerken de terugbetaling voor het artikel binnen drie werkdagen nadat we de artikelen hebben ontvangen.
    • Als Onced om persoonlijke redenen weigert te tekenen voor het pakket, moet de klant de vrachtkosten dragen die tijdens het transport zijn gemaakt.

    Als u om persoonlijke redenen een retourzending of omruiling aanvraagt, moet u de bijbehorende kosten dragen. De klant is verantwoordelijk voor alle kosten die verband houden met retourzendingen:

    (1) Er wordt 10% van de initiële aankoopwaarde (minimaal $ 50 USD) in rekening gebracht voor het aanvullen en opknappen van de voorraad.

    (2) Verzendkosten, douanerechten, invoerrechten en andere kosten, tenzij anders vermeld in het garantiebeleid.

    • Als de producten die u koopt vanuit China zijn verzonden

    U moet betalen voor de retourvracht en de verzendkosten voor het transport. De verzendkosten in verschillende landen kunnen verschillen. Raadpleeg de verkoopafdeling van uw klant voor de specifieke kostendetails.

    • Als de producten die u koopt, zijn verzonden vanuit een overzees magazijn

    (1) Er wordt 10% van de initiële aankoopwaarde (minimaal $ 50 USD) in rekening gebracht voor het aanvullen en opknappen van de voorraad.

    (2) Verzendkosten, douanerechten, invoerrechten en andere kosten, tenzij anders vermeld in het garantiebeleid.

    Aanvullende regels voor restituties:

    • Zodra we uw terugbetalingsverzoek hebben goedgekeurd, verwerken we uw terugbetaling onmiddellijk binnen vijf werkdagen
    • Het bedrag van de terugbetaling is gebaseerd op het bedrag aan Amerikaanse dollars dat we daadwerkelijk hebben ontvangen, en wij zijn niet verantwoordelijk voor het wisselkoersverlies dat wordt veroorzaakt door het terugbetalingsproces van de klant.

     

    Het proces van retourneren en ruilen

    Return and Exchange